Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Скляр П$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
|
1. |
Скляр П. П. Становлення ідей гуманізму в національній системі освіти: історичний аспект [Електронний ресурс] / П. П. Скляр // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2011. - Вип. 5. - С. 141-151. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2011_5_20
| 2. |
Скляр П. П. Спадщина Г. С. Костюка як гуманістичний орієнтир розвитку у вітчизняному освітньому просторі [Електронний ресурс] / П. П. Скляр // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2011. - Вип. 6. - С. 91-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2011_6_13
| 3. |
Скляр П. П. Поле суб’єктного розвитку майбутніх фахівців у системі гуманізації вищої освіти [Електронний ресурс] / П. П. Скляр, Т. Є. Мальцева // Наукові праці Вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет". Сер. : Педагогіка, психологія і соціологія. - 2013. - № 1. - С. 205-210. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npdntu_pps_2013_1_45
| 4. |
Скляр П. П. Проблеми якості національної вищої освіти [Електронний ресурс] / П. П. Скляр // Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2013. - № 2. - С. 121-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prcr_2013_2_20 Розглянуто проблеми якості національної вищої освіти з огляду на сучасну міжнародну практику та актуальні вимоги реформ вітчизняної освіти.
| 5. |
Филиппенко Ю. Н. Новое угольное топливо для пылевидного сжигания на ТЭС [Електронний ресурс] / Ю. Н. Филиппенко, П. Т. Скляр, Н. В. Чернявский, Е. В. Рудавина // Уголь Украины. - 2013. - № 3. - С. 21-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ugukr_2013_3_7
| 6. |
Скляр П. П. Характеристика концептуальних підходів до визначення соціально-професійної суб’єктності майбутніх фахівців соціальної сфери з навчально-функціональними відмінностями [Електронний ресурс] / П. П. Скляр, Т. Є. Мальцева // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2014. - Вип. 1. - С. 173-182. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2014_1_20
| 7. |
Жуковська О. А. Моделювання обсягу продукції для задоволення попиту за допомогою динамічної моделі частки ринку та інтервальної моделі розміру ринку [Електронний ресурс] / О. А. Жуковська, П. А. Скляр // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2018. - № 15. - С. 584-593. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2018_15_66 Розглянуто математичну модель аналізу і прогнозування ринкової частки підприємства, модель інтервальної оцінки розміру ринку та обсягу продукції, який би задовольняв існуючий та прогнозний попит з урахуванням функції корисності продукту та виду конкурентної взаємодії. Проаналізована модель залежності динаміки частки ринку від зміни із часом корисності продукту підприємствата продуктів її головних конкурентів. Для визначення обсягу продукції підприємства розглянута імовірнісна модель визначення розміру ринку та здійснений перехід до інтервальної моделі, яка дозволяє врахувати коливальний характер цін. Показано, що розглянута модель дозволяє дослідити динаміку розвитку та проаналізувати стратегії поведінки підприємствана ринку. Крім цього, доведено на історичних даних, що модель дає достатньо точні результати та прийнятне відхилення. У результаті на основі запропонованої моделі визначені межі, у яких буде коливатися розмір ринку та проаналізована динаміка розвитку підприємства та його конкурентів. Важливо зазначити, що розглянуті дані враховують можливі коливання ціни у визначеному інтервалі, а також можливу зміну конкурентних позиції на ринку. На основі даних динаміки частки ринку та загального розміру ринку побудований інтервал для визначення обсягу продукції, який би задовольняв попит на товар компаній. Визначний прогнозний обсяг продукції, який потрібно поставляти на ринок кожне із підприємств для задоволення попиту. Для розглянутого сценарію були сформовані припущення щодоподальшої стратегії поведінки компанії для збереження, а також посилення своїх конкурентних позицій на ринку. Отже, показано, як на основі динамічної моделі частки ринку та моделі інтервального розрахунку розміру ринку з урахуванням коливального характеру цін та можливої зміни конкурентних позиції, підприємство може визначити напрям своєї товарної та маркетингової політики, оперуючи функцією корисності продукту, часткою ринку та інтервальною оцінкою розміру ринку.
|
|
|